Jag är en gift 35-årig 4-barnsmamma och vill genom denna blogg dela med mig av min senaste graviditet och hur sjuk jag blev och vad det har inneburit för mig och min familj och hur den förändrade mitt/vårt liv....
Är inte alls ute efter att ni ska tycka synd om mig, jag vill bara dela med mig av en svår tid i mitt liv... och att uttrycket "Lev idag" stämmer väldigt bra!


torsdag 7 november 2013

Slutgiltigt beslut

Nu har det slutgiltiga beslutet kommit...
Trodde inte det skulle vara så stor skillnad mot förslaget som kom förut eftersom jag inte orkade yttra mig om det... Men tror nog de ändrat synpunkt angående den andra gången jag sökte vård på akuten, den gången de skickade hem mig med diagnosen brutna revben... Den gången klagade även IVO på nu... Känns faktiskt lite bättre nu och hoppas verkligen dessa läkare fått sig en tankeställare!

Jag hade en massiv lungemboli, vilket är förenad med hög dödlighet.
Jag är väldigt nyfiken på vad som gjorde att jag överlevde, var det bara tur eller kämpade min kropp allt vad den hade...?? Kanske har jag ett starkt hjärta som orkade kämpa trots dåligt med blodtillförsell....?
Ja, vem vet... Lär nog aldrig få reda på det!

Jag är bara glad att allt till slut ändå gick så bra och såå otroligt glad att Lina orkade kämpa inne i magen trots allt som hände i min kropp... Tänk att min kropp orkade "ta hand om" graviditeten när
jag bara var i v. 9 när allt det här hände....
Kan inte med ord beskriva hur glad jag är att allt gick så bra!

Tänk nu på att ta vara på allt ni har!
Kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar