Jag är en gift 35-årig 4-barnsmamma och vill genom denna blogg dela med mig av min senaste graviditet och hur sjuk jag blev och vad det har inneburit för mig och min familj och hur den förändrade mitt/vårt liv....
Är inte alls ute efter att ni ska tycka synd om mig, jag vill bara dela med mig av en svår tid i mitt liv... och att uttrycket "Lev idag" stämmer väldigt bra!


tisdag 16 april 2013

Juni

Nu var det skolavslutning, Liam slutade förskoleklass och Pontus slutade 9:an.
Här kommer några bilder från det... :)






Dagen efter skolavslutningen så åkte vi på en liten minisemester till Furuvik...
Jag ville hinna med en liten semester med familjen "innan det var dags"... jag ville göra så mycket som möjligt av det jag orkade, för jag visste ju inte om det skulle bli den sista semestern med familjen...
Jag hade bokat en stuga vid Furuvikscampingen och 2 dagar inne på parken.
Tyvärr var inte stugorna i det skick som vi tycker är fräscht så det fick bli hotell istället...

Det blev mest karuseller för barnen, båda två älskar att åka karusell och nu hade dom längden inne båda två för att åka de flesta karuseller själva så nu kunde vi mest titta på och det var ju skönt för min del, barnen hade roligt och samtidigt kunde jag ta det lugnt och mest titta på... :)

Barnen ville sen gå ut till Äventyrsön och det är en liten bit att gå, Stefan sa att jag skulle stanna kvar vid karusellerna så jag skulle slippa gå, men jag ville ju så gärna följa med dom ut dit, så jag kämpade mig ut dit ändå, trots att jag mådde väldigt dåligt och knappt orkade, men det gick! :)

Här kommer några bilder därifrån..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar