Jag är en gift 35-årig 4-barnsmamma och vill genom denna blogg dela med mig av min senaste graviditet och hur sjuk jag blev och vad det har inneburit för mig och min familj och hur den förändrade mitt/vårt liv....
Är inte alls ute efter att ni ska tycka synd om mig, jag vill bara dela med mig av en svår tid i mitt liv... och att uttrycket "Lev idag" stämmer väldigt bra!


lördag 27 april 2013

Lite besviken

Nu i mars 2013 fick jag ju beskedet att jag inte behövde mer sprutor, jag var frisk! Det kom såklart några glädjetårar, så himla skönt att slippa sprutor efter 1 år o 4 månader... :)

Men känslorna över graviditeten kom ikapp mig lite, det började kännas som att någon hade "tagit ifrån" mig den, jag hade ju inte alls njutit av att vara gravid denna gång, av såklart naturliga skäl men jag som annars har tyckt att det varit så mysigt att vara gravid, nu var ju det här sista graviditeten så nu känns det tråkigt att jag inte njöt mer av det.... Kan verkligen längta tillbaka till att vara gravid, känna bebisen sparka, längtan o nyfikenheten av vad det är för liten människa där inne... Så härlig känsla! Men kommer aldrig uppleva det igen...
Med fyra barn så räcker det ju nu och läkarna säger att jag inte bör bli gravid igen pga det som hände mig..
Nu får jag njuta av våra fyra härliga barn istället.. De bästa som finns! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar