Jag är en gift 35-årig 4-barnsmamma och vill genom denna blogg dela med mig av min senaste graviditet och hur sjuk jag blev och vad det har inneburit för mig och min familj och hur den förändrade mitt/vårt liv....
Är inte alls ute efter att ni ska tycka synd om mig, jag vill bara dela med mig av en svår tid i mitt liv... och att uttrycket "Lev idag" stämmer väldigt bra!


tisdag 16 april 2013

Maj

Min kropp ville inte riktigt som jag ville, jag kunde inte ens åka o handla själv...
De gånger mamma var hem från Norge och "hälsade på" under vintern/våren så följde hon med mig och handlade.

Självklart kunde Stefan handla men det var en sån grej jag väldigt gärna ville göra även om man annars tycker det är tråkigt att handla mat...
Nu förstår ni kanske i hur dåligt skick min kropp var i..?

Jag höll mig i kundvagnen hela tiden medan mamma la i det som behövdes, om jag släppte taget om vagnen kändes det som att jag höll på att svimma.


I maj var första gången jag kunde åka och handla själv, och det var kämpigt men det gick!
Det var ett halvår efter att jag blev sjuk....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar