Jag är en gift 35-årig 4-barnsmamma och vill genom denna blogg dela med mig av min senaste graviditet och hur sjuk jag blev och vad det har inneburit för mig och min familj och hur den förändrade mitt/vårt liv....
Är inte alls ute efter att ni ska tycka synd om mig, jag vill bara dela med mig av en svår tid i mitt liv... och att uttrycket "Lev idag" stämmer väldigt bra!


söndag 14 april 2013

Sjukgymnastik

En sak jag glömt att skriva är att jag fick börja hos en sjukgymnast i februari för att få hjälp med att komma igång med kroppen igen, men jag var i så dåligt skick att när jag var dit första gången fick jag bara prata lite med henne och sen åka hem igen...
Jag fortsatte att gå dit några gånger till men jag var så dålig att jag inte fick göra någonting!
Kändes lite tungt att inte ens dom kunde hjälpa mig, det enda de sa var att jag var tvungen att vila, vilket jag höll på att bli galen på, men jag orkade/kunde ju inte göra nåt heller och det var väl just det som gjorde att jag höll på att bli galen.... ;)

Våren kom och jag kunde ju nu börja sitta lite ute, det var skönt och jag kunde ju röra mig lite grann även om det var jobbigt!

När mamma kom hem från Norge var hon här och hjälpte oss med trädgården, Stefan hade sågat ner häcken och allt ris efter den skulle tas reda på och sen började hon lägga sten som dekoration utmed häcken. Hon städade även av altan och putsade våra fönster, guld värt!
Hon hjälpte till med lite av varje.... <3


Ett kort inlägg men det kommer mer.... ;)

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar